-
WITAMY NA NASZEJ STRONIE
Bibliografia - PRACA Z UCZNIEM ZDOLNYM
PRACA Z UCZNIEM ZDOLNYM – BIBLIOGRAFIA.
Opracowała : T. Ustupska – Kubeczek
- Praca z młodzieżą zdolną. Warszawa ,1974.
- Abramczyk J. : Czy mamy system opieki dla uczniów wybitnie uzdolnionych?
Nowa Szkoła 2003, nr 5, s. 18 – 22
- Bieluga K. : Uczeń zdolny w klasach I – III.
Życie Szkoły 1997, nr 6, s. 340 – 346
- Cieślikowska J. : Niepowodzenia szkolne uczniów zdolnych – jak na ten problem powinni spojrzeć wychowawcy?
Wychowanie na co dzień 2003, nr 7 – 8, s. 27 – 30
- Frydel Z.: Olimpijczycy.
Nowa Szkoła 1996, nr 8, s. 19 – 20
- Hłobik A.: Pomóc zdolnemu. Życie Szkoły 2006 nr 2 s. 44 - 46
- Jastrzębska L.: Wspólna pasja (rozmowa z nauczycielami olimpijczyków). Nowa Szkoła 2004 nr 2 s. 30 - 32
- Kaszyńska E. : Kółko „Omnibus” : propozycja pracy z uczniem zdolnym w klasach I – III.
Wszystko dla Szkoły 2001, nr 11, s. 24
- Kulej – Kwaśniewska J.: Uczeń zdolny w bibliotece.
Biblioteka w Szkole 2004 nr 5 s. 5
- Kurasz A.: Pomagamy uzdolnionym dzieciom wiejskim.
Nowa Szkoła 2006 nr 4 s. 46 - 48
- Lenczewska M., Ziółkowska E., Olek – Redlarska Z. : Swobodna twórczość dziecięca inspirowana grami komputerowymi.
Życie Szkoły 1996, nr 4, s. 239 – 241
- Niewiadomski K. J. : Kim jest uczeń uzdolniony twórczo?
Nowa Szkoła 1994, nr 3, s. 149 – 152
- Puślecki Wł.: Edukacyjne wspieranie rozwoju ucznia.
Życie Szkoły 2006 nr 10 s. 6 – 12
- Rudnicka T., Gasińska B.: „Regiony Polski – Mazowsze” w fotografii i poezji młodych, czyli jak wspieramy uczniów uzdolnionych.
Poradnik Bibliotekarza 2005 nr 9 s. 25 - 27
- Słowikowska T. E.: Czy dobry oznacza zdolny?
Nowa Szkoła 2005 nr 9 s. 49 - 51
- Sporniak J. : Uczniowie uzdolnieni.
Życie Szkoły 2003, nr 4, s. 203 - 205
17. Szpiter M. : Znaczenie nauki domowej.
Życie Szkoły 1998, nr 6, s. 339 - 342
18. Tokarz A.: Uczeń zdolny czy kłopot?
Nowa Szkoła 2004 nr 2 s. 4 - 13
19 . Winnicka M. : O dzieciach zdolnych.
Problemy opiekuńczo - wychowawcze 1997, nr 1, s. 15 - 17
16. Witkoś M. : Szczególne uzdolnienia – zarys problematyki.
Życie Szkoły 2001, nr 6, s. 329 - 332